fredag 31 augusti 2012

54L Projekt

Okej nu e  11L Projektet färdigt.
Nu ska vi hoppa på detta projekt som blev vilande :D
Vart ute i naturen idag å följde en bäck å fann lite fina stenar och en sjukt najs rot jag tänkte använda mig av.
Vet fortfarande inte om jag ska köra svart eller blästersand.

Här kommer lite bilder iaf på rot och sten tagna med min "systemmobilkamera" (ursäkta kvaliten)
Stenarna ser riktigt fina ut ruggig yta och fina former.

Funderar på va för växter man kan hitta på e lite sugen på en svensk naturscape men hornsärv å vattenpest lockar inte direkt....
Några tips ?
Hitta nån växt idag jag tänkte flytta i sen å se om d händer något. Dåliga bilder i vanlig ordning men nån kanske kan se vad det är ?

oidentifierad växt hittat i svensk bäck


oidentifierad växt hittat i svensk bäck taget från ytan

Hardscape
Växter


En stycke rot som låg i bäcken

Och lite sköna stenar som oxå låg i bäcken

54Lites baljan med insatt bakgrund se Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar